Bejelentkezés Regisztráció

Bejelentkezés

Felhasználónév *
Jelszó *

Regisztráció

A (*) jelölt mezők kötelezőek.
Név *
Felhasználónév *
Jelszó *
Jelszó mégegyszer *
Email *
Email mégegyszer *
Biztonsági kód *
Bevásárlókosár0

+36 30 595 9092  info@puhatappancs.hu

Vásárlási feltételek

A termék kiválasztása

A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba tesz” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthat.

A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét. Itt lehetőség van a megrendelés véglegesítésére, illetve a vásárlás folytatására is. Amennyiben a vásárlás folytatását választjuk az oldal tetején jobb oldalon megjelenő ’Tovább vásárolok’ szövegre kattintva mindig vissza tudunk térni a már meglévő kosárba elhelyezett termékhez.  

A rendelés elküldése

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, kiválasztotta a szállítás és fizetés módját (banki átutalás ill. utánvétés kiszállítás) és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni a terméket, akkor egyszerűen kattintson a "Megrendelés megerősítése" gombra.

Árak

Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák a szállítási költséget azonban nem. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra.

Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása

A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége

Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés megerősítése” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás

Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található telefonszámok bármelyikét.

Fizetési feltételek

Áruházunkban lehetőség van banki átutalásra és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A küldemények kézbesítése, szállítása a Magyar Postával, a GLS futárszolgálattal, vagy személyes átvétel során történik (személyes átvételre kizárólag a Déli pályaudvarnál van lehetőség, telefonon vagy e-mailben előre egyeztetett időpontban, hétköznapokon. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a visszaigazoló e-mailben található telefonszámon.
Szállítási módok: Magyar Posta, GLS Futárszolgálat, Személyes átvétel
Kiszállítási idő: 72 óra
Szállítási díjak: átutalásos fizetés esetén 550 Ft, utánvétes csomag esetén 1990 Ft szállítási díjat számítunk fel, a Magyar Posta díjszabásának megfelelően.

A szállítástól elállás

Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

A termék visszaküldése

A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.

Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás

A szerződéskötés nyelve magyar, a megkötött szerződés írásban megkötöttnek nem minősül .

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől öt munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.

A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés

A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése

A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről.

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor.

 

Hírlevél

 

Szállítás

 

Facebook

 

Blog

FIORINO babacipő legjobb választás

FIORINO babacipő legjobb választás

Az első kiscipő megvásárlása mindig nagy pillanat egy kisbaba és a szülők életében. Fontos szempont a szülőknek, hogy kényelmes és egészséges cipőt válasszanak gyermeküknek, de emellett manapság már az is...

Hogyan válasszunk tökéletes cipőt tipegőnknek?

Hogyan válasszunk tökéletes cipőt tipegőnknek?

Sok nő imád cipőt vásárolni, de amikor anyává válunk tipegőnknek cipőt választani már nem akkora élvezet. Hiszen annyi kérdés és dillema van amit el kell dönteni! Milyen a jó méret?...

Miért jó ez a gyerekeknek?

Miért jó ez a gyerekeknek?

Szinte minden ortopéd szakorvos a mezítlábas járást tartja a legegészségesebbnek. Sokkal inkább hozzásegíti a pici lábát ahhoz, hogy használja a lábujjait, illetve számos olyan izmot, melyet egy merev talpú cipőcskében...

A puhatalpú cipők birodalma

A puhatalpú cipők birodalma

A Shoeszoo céghez tartozó Carozoo márkájú kiscipők Kanadából érkeznek. A Shoeszoo cég 2003 óta készít puhatalpú babacipőket és több mint 300 modelljük van. Szarvasmarha- és báránybőrt használnak a cipők elkészítéséhez,...